whine up

Haha, sämst rubrik men men det har lite med det jag ska skriva i inlägget. Idag i skolan var det PAIN, hatar måndagar, dels för att vi måste gå äääända till almtuna för hk:n som tar 20-30 min beroende på hur fort du går från stan och sen för att det är halvklass hela dagen och det är så boooooring!

Men ändå hatar jag inte måndagar helt, utan jag dansar ragga and I just luuuuv it! Har saknat de så mycket. Och nu hade det inte varit på tre veckor pga av lov och sjukanmälan osv så jag va riktigt pepp idag. Det kanske inte gick sååå bra men det va väl okej hehe, hade kul iaf! :)

Btw, nån som ska på streetdance wintercamp på lördag i Uppsala?

Kommentarer
Postat av: Anonym

svar: varsågod :)

2009-03-10 @ 15:25:06
URL: http://djj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0