Vårväder

Åhh, idag har jag varit så glad hela dagen! Det finns en fet stor anledning till varför, och det är självklart att solen börjat visa sig. Det känns så himla härligt när man går ut, man blir helt plötsligt 100 ggr possitivare. Kan inte fatta att våren faktiskt är här nu, eller ja det ska vara plus grader i några dagar i rad nu vad jag vet, så det borde inte bli kallt igen. Näääjz asså, tänk de är snart sommarlov och jag längtar så mycket!

Ett minus för dagen var väl mitt matteprovsresultat, fick inte så mycket som jag förväntat mig utan 28,5 / 40. Min mattelärare sa att VGgränsen skulle vara runt 28-29, så ja....jag har faktiskt VG iaf! Inte för att det gör någon större skillnad om jag fick G+ eller VG på det här provet, för jag har fortfarande VG i matte såå....

/ astrilistus

Kommentarer
Postat av: yasmine

Underbara väder! slutade kl 16 och det var ljust ute och jag var inte ens trött!! Underbart!

2009-03-17 @ 20:22:52
URL: http://yasminehagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0