shoppingggg =)

Igår gick jag och mama och shoppa på stan. Hon hann shoppa också en massa (för första gången), annars är det alltid jag som köper saker (jag låter henne aldrig gå in i de affärer hon vill gå in i). Men igår lät jag henne shoppa det hon ville. Och det var väl mest rättvist så.


     

1. Två tröjor till dansen från stadium 2. Flätat hårband från Gina Tricot
3. Silver örhängen från Glitter 4. Lipsyl från Kappahl (random köp)
5. Bruna väskan är från H&M, Röda vskan är från Indiska
6. Svart body från Gina Tricot 7. Blommig hög kjol från JC


Igår kväll blev allting kaos. Palla ens berätta haha. Så sjukt ovärt. Men fick ju fortfarande umgås med de peoples och speciellt Filippa. Aja, nu ska jag taggish från datorn och typ göra nåt annat. Vet inte vad. Men något ska jag göra, något vettigare än att sitta vid datorn haha. Puss.

/ astrilistus

Kommentarer
Postat av: yasmine

haha festen jag skulle på existerade inte ens hahaha x)

nästa helg may bee?

Du din lilla tönt går och shoppar hela tiden, blir avis alltså! Jag måste betala allt själv >.<

2009-03-15 @ 15:00:02
URL: http://yasminehagberg.blogg.se/
Postat av: yasmine

Sv: hohoho stackare ja nästa helg är mitt sista hopp, sen kommer sadisten (min pappa) hem hahahaha xD

vi får sova ngnstans alltsåe! Vi ska ses i helgen jao!



men rik ändå hörru! jag och mitt studiebidrag alltså (typ 150 kr kvar resten av månaden heheheh)

2009-03-15 @ 17:53:56
URL: http://yasminehagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0