boored

Klockan är tolv och jag vet inte vad jag ska göra. Funderar på att gå en runda på stan men vet inte om jag pallar. Vill nog inte sitta hemma hela tiden heller. Shit va svårt. Det är fint väder så man blir liiite pepp på att gå ut. Men bara för att underhålla mig själv nu ska jag göra ett sånt där test som det finns 100 olika utav.

Brukar du komma i tid: ibland på mornarna
Vad hade du i din mun senast: nyponsoppa
När mår du bra: när jag dansar och får som ja vill
När blev du fotad senast: igår
Hur känner du dig nu: pigg men ändå trött
Kan du laga mat: jag är mästare
Vad pluggar du: ja går i 9:an
Är du smart: hahaha är ja ?
Vad har du på dig: stor tröja m tights
Är du aktiv i skolan: haha
Vad saknar du: alla resor vi åkt på
När och varför grät du senast: kommer inte ihåg
Hade du en bra kväll igår: sådär
Din favoritdryck på morgonen: mjölk
Vad ska du göra i sommar: åka utomlands och ha fetma kul
Är du nöjd med ditt liv: ja
Vad vill du jobba som: nåt som man tjänar bra på och som är kul
Har du tråkigt just nu: typ
Vad gör livet värt att leva: dans
Vad i livet ångrar du: mycket, men det är bara att glömma de
Är du musikalisk: är ja?
Vad lyssnar du på för musik: mest rnb och dancehall
Kategoriserar du dig själv i någon stil: hmm...venne
Är du bortskämd: nee
Är du trött: lite
Vad gör du imorgon: ska dansa och sen vet ja inte

Din första
Operation: aldrig hänt
Piercing: aldrig hänt
Första bästa vän: eh venne
Första priset: slalom pris tror ja
Första sporten du började på: slalom
Första husdjuret: fiskar
Första semestern: shit venne typ europa resan
Första kärleken: haha

Favoriter:
Filmer: typ step up
Tvprogram: desperate housewives och americas best dancecrew
Musik: chris breeezy <3
Kroppsdel (på kille): mage och armar
Sport: dans och basket
Plagg: shorts
Skola: iuuww
Bok: shoppasholic böckerna

Just nu:
Äter du: ingenting
Dricker du: inget
Ska du: venne
Lyssnar du på: party up
Väntar du på: det ska bli en ny ve
Tittar du på: skärmen

Vad du föredrar (motsatta könet):
Läppar eller ögon: läppar
Kramar eller kyssar: båda
Kortare eller längre: längre
Snygg mage eller snygga armar: snygga armar
Busig eller lydig: både och

/ astrilistus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0