Desperat efter sommar

Det är sjukt hur mycket jag vill att de ska bli sommar, seriöst! Asså finner inte ord! Alla ba åker utomlands hela tiden och jag känner att jag också vill dra utomlands nu eller åtminstånde att de blir varmt och soligt.

Mitt sommarliv:

1. Bli fett brun (en självklarhet)
2. Sola och bada varje dag nästan
3. Åka utomlands
4. Åka bort nånstans i Sverige
5. Shoppa en massa sommarkläder
6. Sena utekvällar
7. Umgås & leva livet @ day & night time
8. Kolla på days of our lives (hahaha bara ett måste)
9. Gå på The Voice (och andra gratiskonserter)
10. Äta mycket glass (speciellt B&J's)
11. Bli smalis och hålla formen
12. Dansa mycket!


Jag vet att ni gillar't! Mest av allt hoppas jag att vi åker till ett riktigt nääjz plääjzz i sommar. T.ex. Florida (som ehm...hm...en viss person i min familj har sagt som ett förslag...INTE jag...som de brukar va...FAKTISKT utan min kära syster). Hoppas mama går med på de. Hon är den som är svårast att få med på semster haha.

Det blev ett sommarinlägg de här. Peace & Take care gullungar!

/astrilistus

Kommentarer
Postat av: yasmine

hahahaha 9 och tio på din lista e lite motsägelsefulla hörru ;)

2009-03-28 @ 08:59:27
URL: http://yasminehagberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHHAHAH ah days of our lives är verkligen ett måste ! PEACE / http://abouvaporrigt.blogg.se/

2009-03-29 @ 19:47:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0