dans utanför åhléns

Heeej! Idag vaknade jag och tänkte: Vad fan ska jag göra idag? Vi har studiedag och det är fredag. Hmm... Så kollade jag mobilen och såg att Elin hade smsat och frågat om jag ville promota till Ministry of Moves. Självklart bangade jag inte. Jag träffade först Klara lite och lånade kläder. Efter de smsade jag Fatma och träffade henne och Maha. När det började närma sig klockan tre träffade jag Elin och alla som skulle dansa. Alla va fett nervösa men sen satte vi igång hela och dansade. Det kom och gick folk hela tiden. Ibland kunde de va typ 5 pers som kollade och ibland typ 50 stycken. Haha. Men vi dansa till 100 % hela tiden. Och det va fett kul! På slutet kände jag hur jag tappade energi och jag orkade verkligen inte haha, men försökte så gott jag kunde ändå hihi.



Efter att vi promotat ett tag drog vi och kollade när Yasmine och Amina skulle dansa. Fett duktiga! Jag har filmat de också (filmen ovan). När vi dansat och kollat på dans och blabla började man känna sig hungrig så jag, yaaaz och amina drog till donken och åt nåt där och samtidigt chillade. Alla va fett trötta och hungriga. Sedan avsluta jag dagen med att keeekaaa chocooolate!! Gottigott! :)

/ astrilistus

Kommentarer
Postat av: yasmine

ahaha jag kom ju och dansade lite också ;D haha de va mina pengar som betalade din choklad jao. mums sitter och mumsar mina hot cheese doodles ;D

<3

2009-03-20 @ 21:15:37
URL: http://yasminehagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0