Danceeee

Haha, typ de ända jag skriver om i min blogg är om dans och skolan (eller de känns så iaf). Men men kom hem från dansen för nån timma sen. Jag hade break- och streetdance idag. De va fetma nääjz. På breaken träna vi på windmill. Och ja, de är ju inte de lättaste utan man måste träna, träna och träna för att kunna. På streeten dansa vi endast den "jobbiga" dansen som seriöst tar död på mig varje gång. För vi kör mycket på golvet och de är mycket acroabtiska rörelser (eller ja...lite mer åt break hållet med andra ord) och det är sjukt jobbigt när man haft breadance innan ska ni veta!



Vi skulle egentligen ha sovmorron idag men nej så blev de minsann inte för vi skulle ha nationella prov i engelska! Och jag hatar att de va andra gången som dom "tog ifrån" oss våran sovmorron :( Vi skulle skriva en uppsats på engelska, man fick välja någon utav de två alternativ som fanns att skriva om. Det gick fort och de va ganska lätt faktiskt! :)

Fred ut allesammans!

/ astrilistus

Kommentarer
Postat av: yasmine

aaah jag kommer träna träna träna denna vecka alltsååååee!! på dansen that is..

2009-03-26 @ 16:56:27
URL: http://yasminehagberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

fett snygg din blogg blivit jag dör :O fixa min snällla hahah ?

2009-03-27 @ 18:21:20
URL: http://abouvaporrigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0